Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.(Dit recht geldt niet voor speciaal afgeprijsde aanbiedingen)U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De retourkosten zijn helaas voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijsmogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient ude volgende stappen te ondernemen:

  1. Neem contact met ons op via info@onlineinterieurshop.nl of via de WhatsApp +31 687979965 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:30); E-mailadres: info@onlineinterieurshop.nl; en meld u retour/ruilverzoek aan (met foto’s van de beschadiging en etiket van de doos). Vermeld hierin uw bestelnummer en de naam van het product.
  2. Vraag een retourformulier aan.
  3. Vul het formulier volledig in, voeg deze toe in de doos en plak het retouradres op de doos.
  4. U kuntuw retourzending afgegeven bij een plaatselijke DHL Parcel of PostNL locatie. De retourkosten zijn helaas voor eigen rekening.
  5. Wij zullen vervolgens het verschuldigdorderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan dienenwijdeze waardevermindering van het product aan u doorte berekenen. Behandel het product dusa.u.b. met grote zorg ook bij een retour zending. 

Product ruilen? 

Wenst u uw product te ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@onlineinterieurshop.nl of via de WhatsApp: +31 687979965.

Ik heb een onjuist bezorgadres doorgegeven! 

Per ongeluk een onjuist bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@onlineinterieurshop.nl of de WhatsApp +31 687979965.

We proberen dan de bestelling alsnog voor u te wijzigen.

Welk bedrag krijg ik terug bij het retourneren van artikelen die zijn gekocht met een korting?

De verkregen korting wordt procentueel verrekend over alle gekochte artikelen in één bestelling. Als u besluit een artikel aan ons te retourneren krijgt u de prijs minus de korting per artikel van ons terug. Voorbeeld: U besteld in één bestelling 5 artikelen, allen met een waarde van 5 euro. Bij de bestelling ontvangt u een kortingscode van 15%. U krijgt dan bij het retourneren van 1 artikel, 4,25 euro terug. De korting komt op dit artikel dus te vervallen, deze wordt niet opnieuw verrekend over de overige artikelen van de bestelling. Ook niet als deze overige artikelen in de bestelling een waarde boven de minimale bestelwaarde bevatten.Eventuele kosten voor verzending worden in mindering gebracht op het terug te ontvangen bedrag.

Klarna – retourneren of ruilen

Hieronder informeren we u graag hoe het werkt wanneer uw een artikel, welke u heeft aangekocht via Klarna, kunt ruilen of retourneren. Ruilen: Ruilt u het artikel om voor een goedkoper artikel? Dan ontvang u het verschil terug op uw bankrekening. Wordt het artikel omgeruild voor een duurder artikel, dan moet het verschil in prijs via een door Online InterieurShop verstrekte betaallink afgerekend worden. Het openstaand bedrag bij Klarna blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan. Retourneren (zie tevens bovenstaande bepalingen): Zodra u een bestelling of een deel van uw bestelling retourneert, ontvangt u het geld terug van Online InterieurShop. Het openstaand bedrag bij Klarna blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan. Online InterieurShop stort het bedrag, na ontvangst van uw retour, binnen 14 dagen terug op uw bankrekening.

d.d. 31-12-2018