Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. De retourkosten zijn helaas voor eigen rekening. (Dit recht geldt niet voor speciaal afgeprijsde aanbiedingen)

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht dien je de volgende stappen te ondernemen:

  1. Neem contact met ons op via info@onlineinterieurshop.nl of via de “Live Chat” en meld je retour/ruilverzoek aan (met foto’s van de beschadiging en etiket van de doos). Vermeld hierin je bestelnummer en de product naam.
  2. Download de retourformulier hier: nu downloaden
  3. Vul het formulier volledig in, voeg deze toe in de doos en plak het retour adres op de doos.
  4. Je kunt je retourzending afgegeven bij een plaatselijke DHL Parcel of PostNL locatie. De retourkosten zijn helaas voor eigen rekening.
  5. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@onlineinterieurshop.nl of via de “Live Chat”.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Welk bedrag krijg ik terug bij het retourneren van artikelen die zijn gekocht met een korting?

De verkregen korting wordt procentueel verrekend over alle gekochte artikelen in één bestelling. Als u besluit een artikel aan ons te retourneren krijgt u de prijs minus de korting per artikel van ons terug.

Voorbeeld:

U besteld in één bestelling 5 artikelen, allen met een waarde van 5 euro. Bij de bestelling ontvangt u een kortingscode van 15%. U krijgt dan bij het retourneren van 1 artikel, 4,25 euro terug.
De korting komt op dit artikel dus te vervallen, deze wordt niet opnieuw verrekend over de overige artikelen van de bestelling.
Ook niet als deze overige artikelen in de bestelling een waarde boven de minimale bestelwaarde bevatten.

Klarna – retourneren of ruilen

Hieronder informeren we u graag hoe het werkt wanneer uw een artikel, welke u heeft aangekocht via Klarna, kunt ruilen of retourneren.

Ruilen:
Ruilt u het artikel om voor een goedkoper artikel? Dan ontvang u het verschil terug op je bankrekening. Wordt het artikel omgeruild voor een duurder artikel, dan moet het verschil in prijs via een door Online InterieurShop verstrekte betaallink afgerekend worden. Het openstaand bedrag bij Klarna blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan.

Retourneren:
Zodra u een bestelling of een deel van uw bestelling retourneert ontvangt u het geld terug van Online InterieurShop. Het openstaand bedrag bij Klarna blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan.

Online InterieurShop stort het bedrag, na ontvangst van uw retour, binnen 14 dagen terug op uw bankrekening.

datum 10-12-2018