Bij Onlineinterieurshop profiteer je altijd van een gratis verzending vanaf €50,-  en veilige bezorging in Nederland.

Voor leveringen naar België geldt een verzendtarief vanaf €14,95. Vraag via de WhatsApp: +31 687979965 of e-mail: info@onlineinterieurshop.nl naar de exacte verzendkosten geldend voor België om verrassingen achteraf te voorkomen. Bezorgen naar andere landen is ook mogelijk. Vraag via WhatsApp of e-mail naar de mogelijkheden.

Wij zetten ons in om uw bestelling zorgvuldig en zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verwerken. Voor sommige producten geldt op werkdagen vóór 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis! Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Soms hebben producten een langere levertijd dan voorzien. Wij zetten ons in om u hierover zo spoedig mogelijk te informeren.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van o.a. PostNL, DHL, GLS, Rhenus Logistics, Verhoef logistiek & DutchNed. Over het algemeen zal de aflevering op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 plaats vinden. Helaas kunnen wij van enkele transportdiensten niet een exacte aflevertijd/ tijdsvenster tonen. Voor levering naar België of andere landen in de Europese Unie, dient u rekening te houden met langere levertijden.

De bezorger gemist?

Wanneer u niet thuis bent wordt uw pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Bent u dan ook niet thuis? Dan kun u uw pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde depot van de pakketdienst. Houdt er rekening mee dat de chauffeur verplicht is om het pakket tot aan de eerste voordeur te leveren. Bij een flat of appartement is dit dus de portiekdeur.

Let op! Afterpay en Creditcard betalingen heeft een langer verwerkingstijd nodig. Dit gaat ten koste van de verwachte levertijd van het product.

Status bestellingen

Wacht op betaling: Wij wachten nog op uw betaling.
In behandeling: Uw bestelling wordt voor u gereedgemaakt.
In de wacht: Uw bestelling is gereserveerd, maar de betaling moet nog worden bevestigd. (creditcard betalingen)
Afgerond: De bestelling is verzonden. U ontvangt daarna z.s.m. een track & trace code.
Geannuleerd: U hebt de bestelling geannuleerd of wij hebben de bestelling geannuleerd.
Terugbetaald: Wij hebben u terugbetaald.

Heeft u per ongeluk een onjuist bezorgadres doorgegeven?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp: +31 687979965 of e-mail: info@onlineinterieurshop.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.