Bij Onlineinterieurshop profiteer je altijd van een gratis verzending vanaf €50,-  en veilige bezorging in Nederland.
Voor leveringen naar België geldt een verzendtarief vanaf €14,95. (Vraag via de Chat of mail voor het exacte tarief voor verzendingen naar België om verrassingen te voorkomen. Bezorgen naar andere landen is ook in overleg mogelijk)

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.

Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verwerken.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms hebben producten een langer levertijd en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Voor sommige producten geldt op werkdagen vóór 15:00 besteld, de volgende werkdag in huis! Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL, DHL, GLS, Rhenus Logistics, Verhoef logistiek & DutchNed. Over het algemeen zal de aflevering op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij van enkele transportdiensten niet een exacte afleverings timeframe tonen.

(Voor levering naar België, dient er rekening gehouden te worden met langere leverdagen)

De bezorger gemist?

Wanneer je niet thuis bent wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Ben je dan ook niet thuis? Dan kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde depot van de pakketdienst. Houdt er rekening mee dat de chauffeur verplicht is om het pakket tot aan de eerste voordeur te leveren. Bij een flat of appartement is dit dus de portiekdeur.

Let op! Afterpay en Creditcard betalingen heeft een langer verwerkingstijd nodig. Dit gaat ten koste van de verwachte levertijd van het product.

Status bestellingen

Wacht op betaling: We wachten nog op je betaling.
In behandeling: Je bestelling wordt voor je gereedgemaakt.
In de wacht: Je bestelling is al gereserveerd, maar de betaling moet nog worden bevestigd. (creditcard betalingen)
Afgerond: De bestelling is verzonden. Je ontvangt daarna z.s.m. een track & trace code.
Geannuleerd: Je hebt de bestelling geannuleerd of wij hebben de bestelling geannuleerd.
Terugbetaald: We hebben je terugbetaald.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.