Onlineinterieurshop.nl streeft ernaar om je een optimale mix van betaalmethoden te bieden. Momenteel accepteren we ondermeer de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL;
  • Klarna Achteraf betalen;
  • ING Home’Pay;
  • Visa Creditcard;
  • Mastercard creditcard;
  • Vooruitbetalen/Overboeking.

iDEAL

Als u gebruik maakt van internetbankieren dan is het mogelijk om direct gebruik te maken van iDEAL, u hoeft hiervoor niets extra’s te doen. Daarnaast is deze betaalmethode gratis voor u; óók betaalt u via uw eigen vertrouwde internetbankier-omgeving. Uw bestelling wordt op deze wijze direct verwerkt.

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Controle en overzicht op de betaling

Hoe werkt iDEAL?

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen, vervolgens betaalt u via uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
Volg de betaalinstructies van uw bank en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling betaald is.

Klarna achteraf betalen

Klarna is een flexibele betaaloplossing. Achteraf betalen binnen een handomdraai.  ‘Achteraf betalen’ geeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel u zelf met Klarna.

Afspraken over uitgestelde betaling maakt u rechtstreeks met Klarna. Met Klarna heeft u alle vrijheid, zonder een risico te lopen.
‘Achteraf Betalen’ is beschikbaar in veel verschillende Europese landen waaronder Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

Hoe werkt Klarna: Achteraf betalen?

  • In het bestelproces selecteert u ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode.
  • U vult uw gegevens in en voltooid de bestelling.
  • Bij de eerste bestelling maakt u een Klarna-account aan, waar u uw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult.
  • Voor elke terugkerende bestelling vult u alleen e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in.
  • Na voltooiing van de bestelling krijgt u een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in uw Klarna-account.
  • U betaalt op de manier wat uw voorkeur heeft middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.

Voordat u betaalt met deze betaalmethode, informeren wij u graag eerst over de algemene voorwaarden van Klarna zoals terug te vinden via https://www.klarna.com/nl/voorwaarden/.

Visa of Matercard Creditcard

De eenvoudige manier van online shoppen: gemakkelijk, snel en betrouwbaar.

Wanneer u ervoor kiest om met de creditcard te betalen vragen wij u om de volgende gegevens in te voeren:

  • Creditcard nummer;
  • Vervaldatum;
  • CVV2-code (verificatiecode);
  • Kaarthouder naam.

Zodra u deze informatie heeft ingevoerd klikt u op de knop “Versturen” en wordt uw bestelling doorgegeven aan ons systeem. U zult zowel een bevestiging zien van uw bestelling op onze website als een e-mail ontvangen waarin uw bestelling bevestigd wordt.

Betalen met Visa Electron
Als u in het bezit bent van een Visa Electron debetkaart, dan is het ook mogelijk om daarmee veilig en eenvoudig te betalen op onze website. Het is echter wel van belang dat uw debetkaart voorzien is van een CCV-nummer. Naast uw bankrekeninggegevens en kaartgegevens heeft u dit nummer nodig om de transactie succesvol af te kunnen ronden.

Let op! Creditcard betalingen heeft een langer verwerkingstijd nodig van circa 4 á 5 werkdagen. Dit gaat ten koste van de verwachte levertijd van uw bestelde producten!

Vooruit betalen/Overboeking

Wanneer u ervoor kiest om te betalen met Vooruit betalen, dan dient u het bedrag zelf over te maken op onze rekening. U ontvangt de betaalinstructies per e-mail van onze betalingspartner.

Belangrijk
Bij het overmaken van het bedrag vragen wij u in de omschrijving het betalingskenmerk te vermelden. Dit betalingskenmerk kunt u terugvinden in uw bevestigingsmail. Wanneer het betalingskenmerk niet of onjuist wordt overgenomen, kan uw betaling niet verwerkt worden.

Houdt er rekening mee dat een overschrijving in de regel circa 2 tot 3 werkdagen duurt. Wij doen ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Wenst u een snellere verwerking van uw bestelling, dan adviseren wij u om te kiezen voor een iDEAL betaling.