Onlineinterieurshop.nl streeft er naar om je een optimale mix van betaalmethoden te bieden.
Momenteel accepteren we de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Klarna Achteraf betalen
  • ING Home’Pay
  • Visa Creditcard
  • Mastercard creditcard
  • Vooruitbetalen/Overboeking

iDEAL

Als je internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank heeft kan je direct gebruik maken van iDEAL, je hoeft je hiervoor niet aan te melden.

iDEAL biedt je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Controle en overzicht op de betaling

Hoe werkt iDEAL?

Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen, vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat.
Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling betaald is.

Klarna achteraf betalen

Klarna is een flexibele betaaloplossing. Achteraf betalen binnen een handomdraai. 

Wat is Klarna: Achteraf betalen?
‘Achteraf betalen’ geeft je de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt je de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel je zelf met Klarna.

Afspraken over uitgestelde betaling maak je rechtstreeks met Klarna. Met Klarna heb je alle vrijheid, zonder een risico te lopen.
‘Achteraf Betalen’ is beschikbaar voor klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland en Finland.

Hoe werkt Klarna: Achteraf betalen?

  • In het bestelproces selecteert je ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode.
  • Je vult je gegevens in en voltooit de bestelling.
  • Bij de eerste bestelling maak je een Klarna-account aan, waar je jouw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult.
  • Voor elke terugkerende bestelling vul je alleen e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in.
  • Na voltooiing van de bestelling krijg je een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account.
  • Je betaalt op de manier wat jouw voorkeur heeft middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.

Voordat je betaalt met deze betaalmethode, infomeren we graag eerst over het legal- & privaybeleid van Klarna zoals beschreven in de volgende documentatie.

Visa of Mastercard Creditcard
De eenvoudige manier van online shoppen: gemakkelijk, snel en betrouwbaar.

Wanneer je ervoor kiest om met de creditcard te betalen vragen we je om de volgende gegevens in te voeren:

  • Creditcard nummer
  • Vervaldatum
  • cvv2-code (verificatiecode)
  • Kaarthouder naam

Zodra je deze informatie heeft ingevoerd klik je op de knop “Versturen” en wordt je bestelling doorgegeven aan ons systeem. Je zult zowel een bevestiging zien van je bestelling op onze website als een email ontvangen waarin je bestelling bevestigd wordt.

– Betalen met Visa Electron
Als je in het bezit bent van een Visa Electron debetkaart, dan is het ook mogelijk om daarmee veilig en eenvoudig te betalen op onze website. Het is echter wel van belang dat er een CCV­-nummer vermeld staat op de achterzijde van je debetkaart. Naast je bankrekeninggegevens en kaartgegevens heb je dit nummer nodig om de transactie succesvol af te kunnen ronden.

Let op! Creditcard betalingen heeft een langer verwerkingstijd nodig van ca. 4 á 5 werkdagen. Dit gaat ten koste van de verwachte levertijd van het product.

Vooruit betalen/Overboeking

Wanneer je ervoor kiest om te betalen met Vooruit betalen moet je het benodigde bedrag zelf op onze rekening overmaken. Je ontvangt de betaalinstructies van onze betalingspartner per e-mail.

– Belangrijk
Bij het overmaken van het bedrag vragen wij je in de omschrijving het betalingskenmerk te vermelden. Dit betalingskenmerk kan je terugvinden in je bevestigingsemail. Wanneer het betalingskenmerk niet of onjuist wordt overgenomen, kan je betaling niet verwerkt worden.

Houdt er rekening mee dat een overschrijving in de regel circa 2 tot 3 werkdagen duurt. Wij doen ons best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Mocht je sneller willen bestellen dan adviseren wij je om te kiezen voor een andere betaalmethode.

Heb je internetbankieren bij de ABN AMRO, Postbank, Fortis, SNS Bank of Rabobank?

Overweeg dan iDEAL, dit is een gratis betaalmethode waarbij je óók betaalt via je vertrouwde internetbankier-omgeving.
Bij iDEAL weten we echter meteen of de betaling is goedgekeurd. Je bestelling kan daarom direct verwerkt worden.